משחק המילים

משחק המילים נועד לאפשר לתלמידים חשיפה נוספת, למילים שנלמדו וילמדו, על פי החוברת "צלילים מספרים".
יש לי מספר לוחות בכיתה. (ניתן להוריד אותם בקישור הבא ולניילן.)
כל שבוע אני מניחה כרטיסים עם מילים שלמדנו ונלמד בקרוב (ניתן להוריד חלק מהם בקישור הבא)
לכרטיסים אני מצמידה מאחור זכר ועל הלוח מודבקת נקבה, כך הם לא נופלים וקל לעבוד.
מתחת לכרטיסים, יש לילדים אפשרות להתנסות בכתיבת המילה שלוש פעמים: בטוש מחיק, הרכבה מפקקים ויצירה מפלסטלינה.
חשוב לבקש מהם למחוק מיד בסיום המשחק, כי אחרת קשה למחוק את הטוש המחיק (נשמע מצחיק אך זאת האמת)
אחת לתקופה אני לוקחת הביתה את הלוחות ומוחקת עם אצטון את אלו ששכחו למחוק...
הערה לגבי הפקקים - במשך תקופה אספתי פקקים של מי "עין גדי" (כדאי לגייס את כל בני המשפחה והחברים למשימה - זה מאוד עוזר!) על כל פקק הדבקתי מדבקה עם אות וחיזקתי עם דבק חם, כדי שלא יפול (אין מה לעשות ילדים לא עדינים עם משחקים.) יצרתי כל אות פעמיים ואותיות אהוי 4 פעמים. בנוסף, יצרתי פקקים עם ניקוד (כרגע רק קמץ, פתח ושווא ובהמשך יצטרפו החיריק החולם והסגול).
תהנו!

תגובות

dorsadna12 אמר/ה…
גם סדנאות תיאטרון מאוד מרחיבות את הידע בעיקר בתחום המשחק

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אותיות דגושות ורפות

משחקים ללימוד הקריאה

"זה רק אני והגלשן שלי" פעילות כתיבה ליום שרבי