היום הראשון ללימודים

אוטוטו מתחילה לה שנת הלימודים תשע"ה וההכנות בעיצומן.... קירות הכיתה לאט לאט מקבלים צורה, חיפוש אחר דפי עבודה חדשים ומעניינים....
אני אוהבת לחלק ביום הראשון צ'ופר לתלמידים...משהו נחמד שיעשה להם מתוק בפה ומתוק בנשמה. (כבוגרת תנועת הנוער "בני המושבים" התרגלתי לחלק צ'ופרים....אצלנו קוראים לזה פינוקים - ב-פ' רפה)
והנה מה שיצא:


הפינוק חיכה לילדים על השולחן בבוקר...




שתהיה שנת לימודים מהנה לכולנו: גם לתלמידים וגם למורים!

יש לכם רעיון לצ'ופר ליום הראשון ללימודים? צלמו, שלחו לי את התמונה ואעלה לבלוג.

תגובות

Unknown אמר/ה…
חייבת לומר לך שאת מדהימה!!!
הדברים שאת עושה בכיתה מקסימים ורציתי להודות לך על החומרים שאת מעלה!
גם אני בוגרת המסלול היצירתי בסמינר ומתחילה השנה סטאז' כמחנכת בכיתה א', המשחקים והפינות שאת מכינה נותנים לי המון רעיונות והשראה,
תודה!!!!
הילה
naamameirimakov אמר/ה…
הילה, תודה רבה לך! משמח אותי לדעת שמישהו משתמש בחומרים שאני מעלה.שיהיה לך המון הצלחה בסטאז'! שבת שלום! נעמה
Unknown אמר/ה…
מצטרפת להילה, את מדהימה נעמה!! כל הכבוד לך על היצירתיות! את נותנת לנו השראה רבה, שנת לימודים מוצלחת! ואיזה כיף לתלמידים שלך שזכו במורה כמוך :)
naamameirimakov אמר/ה…
ליהי, תודה רבה רבה! :)

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אותיות דגושות ורפות

משחקים ללימוד הקריאה

"אוצרות הסיפור שלי" - מטלת קריאה לחופשת הפסח